2016. március 13., vasárnap

Tapasztalatok

  • Edit tapasztalatát szeretném ma megosztani veletek, ezt írta nekem:
  • "Alulműködik a pajzsmirigyem, ezért eddig egy diétám sem volt igazàn eredményes. 
    Egy hónapja kezdtem el a kúràt.
    Köszönöm, jól érzem magam! :)
    Örülök hogy belevágtam a kúràba, mert olyan dolgokat tapasztaltam amiben nem volt részem még eddig. Egy hónap alatt 6kg-ot fogytam.
    Megjegyzem hogy az edzést màrciusban fogom elkezdeni csak.
    Szóval ezt az eredményt "csak" a megfelelő tàplàlkozàsnak köszönhetem.
    A közérzetem is megváltozott, el tudok aludni amikor akarok, nem forgolódom elalvás előtt. A terhességi csíkjaim is kezdenek eltűnni (nagyon csúnyàk voltak), sőt mintha a lábamon a visszér is halványodna.
    Pénteken az egész napi munka utàn elmentem a fiammal egy esti csocsóbajnokságra, ahol a 8 mérkőzés utàn még leálltunk pingpongozni. 10 óra utàn hagytuk abba, de nem fàradtam el kicsit sem.
    Időnként meglepődök, mennyi energiàm van.
    Viszont nagyon oda kell figyelni a vízfogyasztàsra!
    A regenorozàst én interaktív kúrànak hívom,mert a szabàlyokat be kell tartani, mert ha nem jól csinàlunk valamit, a szervezet visszajelez. Hohó figyelj oda!
    Két alkalommal nem ittam eleget, a fejem megfájdult.
    Egy hónapja nem ettem édességet!!! Igazàn nem is kívánom, ami szàmomra felfoghatatlan!Regenor előtt el sem tudtam volna képzelni csoki nélkül egy hetet sem! :)
  • Nagyon büszke vagyok rád, további sok sikert kívánok!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Comments system

Disqus Shortname