2016. március 17., csütörtök

Anett tapasztalat

Anett leírta nekem az eddigi tapasztalatait, olvassátok szeretettel:

Miért kezdted el a kúrát?
2013. decemberében pajzsmirigy alulműködést állapítottak meg nálam, mellé petefészek ciszta csatlakozott. 1000 mg-os gyógyszert kellett szednem, minden nap kb. 3 hónapig, amikor megtelt a szervezetem a szerrel és saját felelősségre abbahagytam. 

Mit tapasztalsz?
2016. február 22-én kezdtem el a kúrát, akkor 93.3 kg voltam. Március 9-én 88,9 kg-ot mutatott a mérleg. 170 cm vagyok szóval nem vészes, persze nem ez a cél. 
Nem éhezek, szuperül érzem magam! 
Volt reflux problémám, megszűnt! 
Sokkal jobb a közérzetem, jobban érzem magam, csak ajánlani tudom mindenkinek!

Köszönöm Anett, hogy leírtad a tapasztalatodat! Ma reggel küldtél nekem egy üzenetet, amiben leírtad, hogy 87 kg vagy! (2016.03.17.)
Gratulálok, nagyon szépen fogysz, további sok sikert!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Comments system

Disqus Shortname